My Country 3-D
Učenici predmetne nastave naše škole sa svojim učiteljicama Leom Pintarić, Ivanom Lovrić i Ivankom Tomić sudjeluju u eTwinning projektu My Country 3-D.

Glavna ideja projekta je stvoriti stvarnu vezu i prijateljstvo između učenika iz različitih europskih država. Aktivnosti u projektu osmišljene su kroz pet modula. U 1. modulu učenici će se predstavili jedni drugima u međunarodnim timovima. Učenici će provesti istraživanja u svojim razredima te saznali odgovore na pitanja razredu: dob, omiljeni predmeti, hobiji te su se u obliku kolaža sa slikama upoznati s timovima iz drugih zemalja. U okviru 1. modula učenici su povodom Međunarodnog dana mira napravili lanac mira u međunarodnim timovima tako što su pomoću kodova otkrili na kojoj se državi zaustavio njihov znak mira te su istražili sve geografske podatke o toj državi. Mi smo istraživali podatke o Turskoj. Na kraju svakog modula učenici će kroz kvizove i digitalne igre provjeriti koliko su naučili te održati online sastanak. U 2. modulu učenici će istraživati kulturno blago domovine. Na karti će označiti jedan kulturni spomenik svoje domovine i napisati osnovne podatke o njemu te snimiti videopodcast s podatcima i napraviti puzzle sa spomenikom. Učenici su odabrali Pulsku arenu, nakon toga su istražili spomenike drugih zemalja otkrivajući puzzle. U okviru 2. modula učenici su obilježili i Međunarodni dan tolerancije ispisujući riječi na materinskom i engleskom jeziku. U 3. modulu učenici će istraživati božićne običaje svoje zemlje, pisati božićne čestitke učenicima partnerima te su zajedno otpjevati božićnu pjesmu. U 5. modulu učenici će se baviti prirodnim bogatstvom svoje zemlje te upoznati koje su biljake i životinje simboli zemalja. Napisat će u stvarnom vremenu Deklaraciju o flori i fauni, a nakon toga pozabavit će se biljnim i životinjskim svijetom. U 5. modulu učenici će napraviti podcast o svojim europskm snovima te čestitati 20-ti rođendan eTwinningu.

Učenici su u okviru projekta do sada napravili sljedeće aktivnosti: upoznali su se sa sudionicima projekta preko fotokolaža koji predstavlja njihov razred, napravili su logo projekta te je odabran najbolji logo za koji su učenici glasali.


Posebno je zanimljiva bila aktivnost s lancom mira koji je krenuo iz Ukrajine. Učenici su sudjelovali i u tjednu kodiranja s ovom aktivnošću koja je dodana na svjetsku mapu događanja. U tijeku je aktivnost o proučavanju spomenika domovine. Rad u projektu je učenicima zanimljiv i poučan.

Projekt je integriran u Kurikulum hrvatskoga jezika u “Kulturu i medije” i preko međupredmetnih tema. Ishodi koji će se ostvariti:
OŠ HJ C.6.1.Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova.
IKT A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
UKU A.3.1. Upravljanje informacijama: Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
UKU A.3.2. Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja.
UKU A.3.3.Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.
UKU C.3.3. IUčenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
UKU D.3.2. Učenik ostvaruje
komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
Ivanka Tomić, prof. hrvatskoga jezika